måndag, februari 13, 2012

hipp hipp!!

jajjemen serni!
idag är det min trettioandra födelsedag. inte fy skam!

en del är rädda för att åldras.
min oro har ännu inte brutit ut, men lite hicka fick jag igårkväll när jag i spegeln fick se nya ovälkomna handtag på ryggen.
jag tänker glömma det och istället fokusera på att dom som speglar sin behind borde spärras in.

imorse kom sömndruckna kids och en morgonvarm make in med ljus och paket.
ett par guldiga hjärtan vilket var precis vad jag önskat mig!

tack rara familjen!!



efter det dundrade firandet igång i alla sociala medier och på telefonen, det är inte lätt att bli bortglömd en sådan här dag.

tack för varma kramar och fina hälsningar!



i söndags bakade jag chokladwhoopies med marschmallowfyllning som vi nog får nöja oss med till dessert idag.
finns det intresse så har jag fotat för en tutorial.




efter lämning av barn klädde jag mig i trygga kläder och började pyssla lite jag tänkte på länge. nu ska jag njuta lunch och dricka Pepsi Max i vinglas.
dricka finkaffe i ett köpcentrum.
ta en promenad och andas krispig luft.

det är jag, Robbie och Dylan idag.
hipp hipp HURRA för oss!

firar med skönsjungande vacker kvinna, hoppas ni får en lika härlig dag.
varm kram.



19 kommentarer:

Emma sa...

Grattis :-)

Marie sa...

GRATTIS! :)

tingeling sa...

Grattis på fölsedagen! Hoppas du får en toppen dag :D

Anonym sa...

Grattis Anna, ha en jättefin dag...kram Birgitta

emdu sa...

Grattis!!!

Lisa sa...

Stort GRATTIS fina du! Ha en underbar födelsedag!

Jag blir också 32 i år och har heller ingen noja what so ever. Ovälkomna handtag har jag däremot över hela kroppen, haha.. :) Men jag väljer att se dem som tecken på att jag lever väl. ;)

Stor kram, och en mysig fölsedagskväll önskar jag dig!

smile sa...

GRATTIS! Det var några år sen jag fyllde 32, så noja kan du vänta med. Eller skippa.

Det blir bara bättre och bättre. Tro mig. :-)

Hon som gick sa...

Grattis på födelsedagen, hoppas du haft en fin dag.

Katarina sa...

Grattis på födelsedagen. Hoppas du har ett fantastiskt år framför dig.

liten sa...

Grattis genom cyber!

Anonym sa...

Happy birthday!!!!
//The Godfather

Sahra sa...

Stort grattis på födelsedagen.

memilla sa...

Grattis på föllsedagen :) Kära du...32 är väl ingen ålder...säger jag so mär 43 och känner mig som...25 kanske :D

hallinbloggar sa...

Grattis på födelsedagen Anna. Det är inte så illa att bli äldre. Rätt så skönt faktiskt : )

Marielle sa...

Grattis på födelsedagen! Kram

anna of sweden sa...

Stort efterskottsgrattis!

betraktelser sa...

Grattis i efterskott!!

Akan-Kakan sa...

Hurra och grattis i efterskott!

Vesnas vardag sa...

Grattis i efterskott fina du! Vilen härlig dag! :)